äsch / vi tar det sen

det blir så himla jobbigt om man ska sitta med bloggdesignen i timmar, så jag tänkte göra om den bit för bit / när jag har tid / lust istället. haha, känner att detta går väldigt bra med bloggandet......nej, jag tycker den är ganska brutalt ful men jag orkar inte göra något åt designen/menyn/profilbild/rss/typsnitt/mm at the moment. Så ni ( 5 pers ) som följer " min fina blogg, med massa inlägg! " får stå ut med designen ett tag till.

annars har jag haft en toppenhelg , tänkte ladda upp några bilder ( ska bara vänta på att "en viss person" också laddar upp bilder på sin blogg, så jag kan sno några!! , nämner inga namn ) , ja fett intressant inlägg, kram


Kommentarer
Postat av: hedwig

ÅHNEJ JAG KAN INTE VÄNTA!?! hehhihihoho... skynda dig bara! så får du fixa till min blogg sen för jag kan inte ett quatsch om det! plz? puss haj!

2011-02-14 @ 15:05:21
URL: http://nittonhundratolv.blogg.se/
Postat av: linnea signe

jag känner mig inte träffad. bara av elsas+rolands prov-pilar. OUTCH rakt i hjärtat................ jag dör långsamt här borta på andra sidan åsen.



ps. om det nu var något som träffade mig angående bilder så prioriterar jag dessvärre skolan just nu but love you sister!

2011-02-15 @ 22:42:15
URL: http://gimmefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback