earth hour <3


laught untill we think we´ll die


Jag vill sitta i en bil i Danmark och stoppa ut huvudet genom fönstret, och känna hur vinden blåser bort allt hår och alla muskler i ansiktet (så man ser ut som en gapande bebis) , och skratta hysteriskt mycket, och vinka åt glatt folk som också ska ta båten till Tyskland, och dela kudde med en person som man tycker hemskt mycket om som vän, och äta japanmix, och somna på en kudde och sedan vakna upp i Tyskland, och äta äpplen som inte blir bruna när man skär upp dem. Ja, jag vill faktiskt hellre vara illamående på en båt i timmar, än att estudiar español jut nu.  


måndag/too short


- grymt glad chey inne på H&M -

om du inte hade varit cirkus 20 cm för kort hade jag köpt dig


ja men kul / x2

ja men kul att hela bloggen blev helt rubbad när jag skulle byta typstil ( vilket också blev helt fel ), jag börjar tro att gud vill säga mig: skit i det, att blogga är inte din grej.....pfffffft, hur svårt kan det va?

havent felt alive for a long time


say hello/the test is over

                   
                    haha, say hello till herr elefant i menyn haha..... ja, vad ska man säga? JAG FÅR INTE BORT DEN!
 

let´s tomorrow be over

                             
                              img src: unknown 

                              nu hoppas jag att det går bra med nationella imorgon fast att jag inte öppnat boken.
                              ja rättare sagt - nu hoppas jag att jag somnar och vaknar upp på torsdag.


les belles fleurs


en halv evighet sedan / tent / skratt


ph: by me

ja, som ni ser, så var kameran ganska rubbad. tror varken att jag eller linnea fick till en enda skarp bild, men det var fint irl, och det är ju det som räknas + jag ser ut som en apa på andra bilden haha. fin kväll iallafall!<3


dont wanna be sick anymore

                    
det är som om alla sjukdommar har möte i min kropp just nu. herr huvudvärk, isa illamående, örjan öronont, fru förkylning, tant trött och fröken feber.
på 24 timmar har jag sovit 18, använt 3 hela toarullar för att snyta mig, fått en helt fuckad hy och missat sjukt mycket i skolan. kul. resterande timmar har jag:
1. Legat i sängen och glott in i väggen
2. Legat i sängen och glott upp i taket ( obs: bara när jag har kännt mig extra pigg för att lyfta huvudet en aning )
3. tvingat i mig all medicin som skulle räckt till hela sveriges befolkning. 
det finns verkligen inget roligare än att vara sjuk.